klik op de foto voor meer foto's

Zaterdag 24 augustus organiseerden de Deldense sportverenigingen hun jaarlijkse Open Dag. Ouders en kinderen kregen de mogelijkheid om bij iedere vereniging rustig rond te kijken welke sport goed bij hem of haar past.

Bij SV Delden werd het rond half tien druk op het feestelijk aangeklede sportpark de Mors. Op het springkussen werden eerst even vakantieverhalen uitgewisseld. Vanaf 10:00 uur begonnen de Kabouters, Welpen, JO8, JO9, JO10 én JO11 teams tegelijk met hun eerste training van het nieuwe voetbaljaar. Bij temperaturen die tropische waarden haalden, moest er af en toe tussen het voetballen door, ook even met waterballonnen worden gegooid, of door een sproeier worden gerend. Aan het einde van de ochtend werd er een leuke, gezonde traktatie uitgedeeld en genoot iedereen van een lekker waterijsje.

Naast de kinderen die al lid zijn, waren er ook vandaag weer een aantal nieuwe jongens en meisjes, die een keer mee wilden trainen. Goed om te zien is dat veel nieuwe ouders ook meteen al hun steentje bijdragen als trainer, leider of met andere vrijwillige taken. SV Delden kijkt dan ook terug op een zeer geslaagde Open Dag.

Zaterdag 31 augustus: vriendjes- en vriendinnenochtend

Kinderen die niet naar de Open Dag konden komen zijn zaterdag 31 augustus opnieuw van harte welkom bij een speciale vriendjes- en vriendinnenochtend. Jongens én natuurlijk meisjes kunnen nog een keer zien hoe een zaterdagochtend bij SV Delden eruit ziet. Er zit vast al een vriendje of vriendinnetje uit jouw nieuwe klas bij de voetbal. Volg je voeten en ga bij SV Delden voetballen!

• Welpen (6 en 7 jaar): 9:00 – 10:00
  • Kabouters (3 tot 6 jaar): 10:00 – 11:00
  • Locatie: sportpark de Mors

Op een andere zaterdag kun je natuurlijk ook gewoon meteen meedoen, iedereen tussen de ruim 3 en bijna 7 jaar kan iedere zaterdagochtend om 10:00 uur meteen meedoen, voetbalschoenen zijn te leen!