klik op de foto voor meer foto's

Op 19 december 2018 is de Business Club van SV Delden met vijftien personen naar de wedstrijd Schalke tegen Leverkusen geweest. Om 16.00 met z’n allen vertrokken richting Gelsenkirchen vanaf de Burgermeester. Gezelligheid in de bus met een hapje en een drankje, en in het gezelschap van twee nieuwe leden, Eurosport uit Borne en Happy Trading van Frank van Geenen.

Door drukte op de weg en lange baustellen met de wedstrijd die om 18.30 begon waren we net op tijd. Met 62.000 toeschouwers was het stadion helemaal uitverkocht. We hadden kaarten voor de nord-kurve, maar dit vak was zo vol dat we daar niet meer in konden. Gelukkig was in het vak ernaast nog wel ruimte waar we onder het genot van een glas Veltins de wedstrijd konden volgen.

Marc Roescher was deze avond verantwoordelijk voor de financiën en de inwendige mens. Het niveau van de wedstijd viel tegen maar de gezelligheid en de sfeer was perfect. Na de wedstijdstijd is eerst nog een echte duitse braadworst gegeten om daarna weer richting Delden te gaan. De afsluiting van deze gezellige middag/avond was bij de Burgermeester.