Klik op de foto voor meer foto's.

De open dag van SV Delden afgelopen zaterdag was weer een groot succes. Deze open dag is voor de vereniging altijd de ongeschreven opening van het nieuwe seizoen. Dat de open dag een ideale gelegenheid is om kennis te maken met SV Delden bleek wel weer uit het grote aantal bezoekers op sportpark De Mors. De vrijwilligers stonden klaar om alle vragen van ouders en kinderen te beantwoorden. De jeugdtrainers hadden een aantal open trainingen georganiseerd waar de jeugd enthousiast gebruik van maakte. Daarnaast werd er op het gezellige terras koffie, thee en limonade geschonken. Onder de gele parasols liep de temperatuur toch al snel op naar 30 graden. De ijsjes vonden daarna dan ook gretig aftrek.

In de loop van de ochtend speelde het D1 team een bekerwedstrijd op het hoofdveld. Het was een fraaie partij om te zien en de vele toeschouwers kregen mooi voetbal te zien. Traditioneel werd de dag afgesloten met een penalty bokaal en een wedstrijdje latje schieten. Naast alle voetbalactiviteiten konden de kinderen zich ook nog vermaken op het springkussen.

Alle vrijwilligers worden bedankt voor deze mooie en succesvolle open dag.