Klik op de foto voor meer foto's.

Afgelopen vrijdagavond 1 juli was er weer een avond voor de businessclub leden van SV Delden. Deze keer was er voor een andere opzet gekozen die bijzonder goed in de smaak viel.

Ditmaal was gekozen voor een bedrijfsbezoek bij een aantal leden van de businessclub. Op deze manier konden de leden zich presenteren om zo meer inzicht te geven in hun bedrijf en activiteiten. De avond begon om 18:30 uur bij C & S licht en geluid. Al snel bleek dat dit bedrijf veel meer doet dan men voor ogen had. Alles op het gebied van licht en geluid is hier verkrijgbaar of te huur. Dit varieert van lichtsystemen tot complete geluidaansturing voor theaters en scholen. Voor veel businessclubleden was dit een verrassend bezoek.

Vervolgens ging de hele stoet naar autobedrijf De Vossenbrink. Leuk was het om te horen hoe een bedrijf zich in de loop van de jaren heeft ontwikkeld en de keuzes die daarbij gemaakt worden. Deze keuzes worden dagelijks gemaakt voor de inkoop van auto's en benzine, maar ook strategisch moeten keuzes gemaakt worden. Een daarvan was wel zeer recentelijk en dat is natuurlijk het afscheid van Texaco als benzinemerk.

Vervolgens ging het gezelschap naar de volgende locatie waar onder het genot van bier en bites gezellig werd nagepraat met elkaar. Ook werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om plannen te maken voor de volgende bijeenkomst.