klik op de foto voor meer foto's

Woensdag 15 juni hebben de scheidsrechters van SV Delden gezamenlijk het seizoen afgesloten. Het begin van de avond was gereserveerd voor de pupillenscheidsrechters, van wie de meesten vorig najaar zijn begonnen met fluiten. Mede namens de trainers en leiders van de F- en de E-jeugd kon de scheidsrechterscommissie de jeugdige arbiters bedanken en complimenteren voor de sportieve leiding bij alle pupillenwedstrijden van het afgelopen seizoen.

De tweede helft van de avond was het de beurt aan de scheidsrechters 'op het hele veld'. Traditiegetrouw was er ook dit seizoen weer volop discussie over de toepassing van de spelregels en was er voldoende gelegenheid voor het uitwisselen van praktische tips en van eigen ervaringen. Tussendoor was er bovendien nog even gelegenheid voor een groepsfoto, samen met de scheidsrechters die deze avond zelf een oefenwedstrijd op het programma hadden staan.

Heren (en dames) scheidsrechters, nogmaals dank en op naar volgend seizoen!