Klik op de foto voor meer foto's.

Afgelopen vrijdagavond 19 februari was het zover: de feestelijke opening van ons clubhuis. Na de officiele speech van voorzitter Hans van Laarhoven en wethouder Harry Scholten mocht Jasper Brunnekreef samen met de wethouder de fotowand onthullen. In de sfeer van de clubhistorie is gekozen voor het team van seizoen 1964-1965. Dit team wist destijds te promoveren naar de eerste klasse TVB.

Ondertussen hadden alle bezoekers flink loten gekocht waardoor er een spannende loting werd verricht en mooie prijzen weggegeven konden worden. Daarna onvingen wethouder Harry Scholten en architect John Pisano een fles wijn als dank.

Onder de muzikale klanken van GrandiJoost kon het feest beginnen en bleef het nog lang druk in onze prachtige nieuwe kantine.