klik op de foto voor meer foto's

Zaterdag 13 februari is een start gemaakt met de uitreiking van de clubkaarten aan de leden van SV Delden. Sylvia Vaanholt en Janny Lutke Willink hadden de ledenadministratie en de clubkaarten deze middag in het clubhuis keurig op een rij, waardoor de uitreiking soepel verliep. De spelers van het A-elftal mochten, voorafgaand aan hun eerste wedstrijd van de tweede seizoenhelft, als eerste hun persoonlijke clubkaart afhalen. Alle andere jeugdleden kregen hun clubkaart na afloop van de rookworstenactie.

Vanaf volgende week zullen ook alle seniorenleden, alle leden van het Hart van Delden en verschillende sponsoren hun persoonlijke clubkaart in ons clubhuis kunnen afhalen. De eerste gelegenheid hiervoor is tijdens de feestavond ter gelegenheid van de heropening van de gerenoveerde kantine, op vrijdag 19 februari. Een extra reden voor al onze leden en al onze supporters om deze avond van de partij te zijn. We kunnen het niet vaak genoeg herhalen: Komt allen en zegt het voort!