klik op de foto voor meer foto's

Vergeet de oude kantine. Bereid je voor op een metamorfose. Na de grondige schilderbeurt van de buitenkant van ons clubhuis, afgelopen zomer, zal in de winterstop ook de binnenkant van de kantine een flinke opknapbeurt ondergaan. De renovatie betreft meer dan enkel een likje verf. Door verschillende ingrijpende aanpassingen in het interieur zal de kantine straks een compleet andere uitstraling gaan krijgen.

Onder bezielende leiding van Ronny Schutte, bestuurslid accommodatie, is zaterdag 19 december een start gemaakt met de sloopwerkzaamheden in het clubhuis. Voor het meubilair is tijdelijk een ander onderkomen gezocht, zodat de sloopploeg - en straks natuurlijk de bouw- en schilderploeg - ongestoord zijn gang kan gaan.

De heren - én dames - slopers hebben aldus in het eerste weekend van de winterstop een vliegende start gemaakt. Dat belooft nog wat voor de komende weken.

Ronny en alle andere vrijwilligers van de bouwploeg: Zet hem op en maak er wat moois van!