klik op de foto voor meer foto's.

De jaarlijkse avond welke gehouden wordt om alle vrijwilligers van SV Delden in het zonnetje te zetten was een groot succes. Bijna alle genodigden waren aanwezig en genoten van het country & western thema. De kantine was als een saloon verbouwd en er waren menig cowboy en cowgirl aanwezig. Rondom de kantine waren allerlei activiteiten georganiseerd waaronder kruisboogschieten en boomzagen. Binnen genoot iedereen van een hapje en een drankje begeleid door de nodige muziek. Nadat de buitenactiviteiten ten einde waren was het tijd om de speklappen en spareribs van het buffet te verorberen. Om de ingenomen calorieen er vervolgens weer af te dansen was er een live act georganiseerd die menig smartlap ten gehore bracht. uiteraard hoort hier dan ook de polonaise bij die zich als een slang door de kantine bewoog en niet geheel toevallig elke keer langs het buffet kwam.

De regen later op de avond kreeg het toch niet voor elkaar om de vuurkorven te doven. De grote parasols die normaal het zonlicht tegenhouden bleken ook de regen goed te kunnen weerstaan. De gezellige sfeer, uitstekende organisatie en gethematiseerde aankleding zorgde voor een onvergetelijke avond.

Complimenten voor de vrijwilligers die deze avond hebben georganiseerd.