Klik op de foto voor meer foto's.

Door de herfstvakantie is er voor de E3 geen wedstrijd op 17 en 24 oktober. Vandaar dat het voorstel was om op zaterdag 17 oktober een trainingsochtend te houden. Dit vonden de spelers (en ouders) een goed en leuk idee. Afgelopen zaterdag 17 oktober, 9:00 uur was het dan zover. De spelers waren keurig op tijd en wij als trainers hadden al enkele oefeningen uitgezet op het veld. De training bestond uit drie verschillende onderdelen. Naast de konijnensprongen en de vliegtuigshow moest er ook hard gewerkt worden. Het begon met een techniektraining waarbij controle over de bal het belangrijkste element was. Vervolgens gingen we door met een looptraining waarbij een parcours was uitgezet die de spelers moesten volgen. Het laatste onderdeel was een toernooi met de teams; Barcelona (Lars Hemersma en Bram), Manchester United (Cas Horstman en Jort Spekreijse), Juventus (Dion Oolbrink en Lukas Schepers) en Bayern München (Lucas Oude Keizer en Mats Halenbeek). Na een paar spannende wedstrijden, waarbij het er fanatiek aan toe ging, was Manchester United de winnaar met 7 punten uit 3 wedstrijden. Na het douchen stond er voor de jongens een broodje knakworst met wat drinken klaar. Al met al was dit een geslaagde trainingsochtend die voor herhaling vatbaar is.

Kevin en Brian Otten