Sportpark kleinSV Delden is gevestigd op sportpark "de Mors" waar een gloednieuw multifunctioneel sportcomplex is gerealiseerd, samen met de sportverenigingen DKV Zwart Wit, DHV en Devoc en de stichting beheer registergoederen (SBR).

Bij een nieuw sportpark hoort natuurlijk ook een sportkantine: Sportkantine de Finish (klik hier voor meer info). Dit is de centrale plaats waar alle bezoekers voor of na het sporten samenkomen om bij te kletsen, iets te drinken of te eten.

Om de horecavoorziening te exploiteren en beheren is een aparte stichting opgericht die daarvoor verantwoordelijk is, stichting Sportief de Mors.

Klik hier voor meer informatie over de totstandkoming van het gezamenlijke nieuwe Sportpark de Mors.

Klik hier voor de plattegrond van het sportcomplex.

Velden

SV Delden heeft de beschikking over een kunstgrasveld en een natuurgrasveld.

• natuurgrasveld, eveneens voorzien van verlichting
  • kunstgras 4-tegen-4 pupillenveld, eveneens voorzien van verlichting

Gebruiksregels

Voor de "gebruiksregels kunstgras en natuurgras" zie documenten - klik hier.

Voormalig clubhuis

Het voormalige clubhuis "trefhook 'n Mös" dateerde uit de zeventiger jaren. In 2000 is het clubhuis uitgebreid met een moderne bestuursruimte, een nieuwe toiletruimte en een massageruimte. In november en december 2019 is het clubhuis gesloopt om plaats te maken voor de nieuwe accomodatie. maar niet zonder een groots afscheidsfeest te houden.