Als het je leuk lijkt om bij SV Delden te komen voetballen, dan kun je het beste een keer een kijkje komen nemen bij een wedstrijd of een training. Of beter nog: train geheel vrijblijvend een keer mee! Binnen en buiten Delden is het immers alom bekend: "Trainen is gaaf".

Trainingstijden
Buiten de korte winterstop en wat langere zomerstop om, wordt er door de verschillende teams elke week één of twee keer getraind. Voor een overzicht van de trainingstijden – klik hier.

Contact-informatie trainers
Met welk team je het beste mee kunt trainen hangt in eerste instantie van je leeftijd af. Om er zeker van te zijn dat je met de meest geschikte groep meetraint, kun je altijd vooraf even contact opnemen met een van de trainers. Voor contact-informatie – klik hier.

Lid worden
Als de trainingen je goed bevallen, dan kun je besluiten om écht mee te gaan doen bij SV Delden en lid te worden van onze vereniging – klik hier.