Heel 2023 zal in het teken staan van ons 100-jarig bestaan!

We beginnen het jubileumjaar al knallend door een nieuwjaarsreceptie 2.0 (of eigenlijk 100.0) middels de presentatie van de jubileumgids waar uitgebreid stil gestaan wordt aan ons jubileum middels mooie artikelen over de clubhistorie & toekomst en een vuurwerkshow!

Naast de jubileum festiviteiten gedurende het jaar zullen tevens de jaarlijks terugkerende festiviteiten een jubileum-sausje krijgen.

Uiteraard zijn jullie erg benieuwd wat we allemaal gepland hebben, zie hieronder de jaarplanning met alle jubileum activiteiten!!

Klik op de foto voor een vergroting

Vanuit de jubileumcommissie hebben wij erg veel zin in het komende jaar en we hopen op een fantastisch jubileumjaar 2023, zowel in sportieve zin als in alle feestelijke activiteiten!

Note: Uiteraard kunnen we bij alle activiteiten de hulp gebruiken van al onze leden, dus meld je aan door een bericht te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.