Vrijdag 18 november bereikte ons het droeve bericht dat Gerda Hendrikse is overleden.

Gerda was in het verleden altijd als supporter van de partij als haar man Ronnie een voetbalwedstrijd speelde. Ook toen zoon Joost ging voetballen was zij er als trouwe fan altijd bij, van de jongste jeugd tot aan het A-elftal. De laatste jaren was zij, met Joost als vaste waarde in het eerste elftal van SV Delden, weer vrijwel elke zondagmiddag samen met Ronnie langs de lijn te vinden, zowel bij de thuis- als bij de uitwedstrijden. Ook op de maandelijkse kaartavond was Gerda samen met Ronnie een graag geziene gast.

De laatste maanden werd duidelijk dat Gerda de strijd tegen haar ziekte niet zou kunnen winnen. Gerda overleed donderdag 17 november, op de leeftijd van 52 jaar. Namens alle leden van SV Delden wensen wij Ronnie en Joost veel sterkte dit verlies te dragen.