Het bestuur is blij te kunnen melden dat René Geerdink bereid is gevonden om het bestuur te komen versterken als nieuw bestuurslid activiteiten en vrijwilligers.

Met de benoeming van Carmen Brinkcate tot nieuwe voorzitter eind vorig jaar ontstond er ook een vacature voor de rol die Camen daarvoor bekleedde als bestuurslid activiteiten en vrijwilligers. In de zoektocht naar een nieuw bestuurslid heeft het bestuur René Geerdink benaderd.

René is natuurlijk geen onbekende onder de blauw-gelen. Naast voetballen, nu nog altijd in de 45+, heeft René vele vrijwilligersfuncties bekleed bij SV Delden. Onder andere als jeugdtrainer en als kartrekker van de jongste jeugd.

Tijdens de komende Algemene Ledenvergadering zal René door het bestuur worden voorgedragen als nieuw bestuurslid. Tot die tijd loopt René alvast mee om ervaring op te doen en zal Carmen alvast wat zaken overdragen.