Ondanks een ruime overwinning donderdag op vv Twenthe is SV Delden uitgebekerd, nadat het zondag met 0-1 verloor van SV Enter.

Het bekerprogramma was in overleg met de tegenstanders wat aangepast. In verband met het Hoftoernooi vorig weekend troffen Twenthe Goor en SV Delden elkaar op donderdagavond 14 september. Die wedstrijd was een prooi voor SV Delden met een overtuigende 6-1 uitslag.

Zondagochtend 17 september stond de laatste bekerwedstrijd op het programma tegen Enter 1. SV Delden trof hierin een sterke tegenstander. In een gelijk opgaande wedstrijd bleek de ruststand van 0-1 ook de einduitslag te zijn. Daardoor bekert Enter 1 door ten koste van Delden 1.

Volgende week zondag staat de eerste competitiewedstrijd op het programma. SV Delden debuteert dan in de derde klasse met een uitwedstrijd tegen GVV Eilermark.