Zaterdag 9 september wordt er tijdens het jaarlijkse Hoftoernooi weer om het voetbalkampioenschap van de eerste elftallen in de Hof van Twente gestreden.

In het 100-jarig jubileumjaar kijkt gastheer SV Delden uit naar de organisatie van dit jaarlijks terugkerende toernooi, waaraan een extra feestelijk tintje wordt gegeven.

Vanaf 15.00 staat de koffie en thee klaar in Sportkantine de Finish, aangeboden door SV Delden en gesponsord door Gasterij 't Oaldershoes.

De negen deelnemende teams zijn na vakkundige loting (klik hier voor het filmpje van de loting) door voorzitter Hans van Laarhoven en oud eerste elftalspeler en leider Ronnie Hendrikse ingedeeld in drie poules:

Poule A
GFC
VV Diepenheim
SV Delden

Poule B
W.V.V.’34
Sportclub Markelo
Rood Zwart

Poule C
VV Twenthe
SV Hector
VV Bentelo

Om 16.00 barst de strijd los met de eerste wedstrijden. Het speelschema is via Tournify (klik) alvast in te zien, tijdens het toernooi worden hierin ook de uitslagen bijgehouden.

Het belooft een sportieve en gezellige dag te worden met een hapje en een drankje en na afloop van het toernooi een feestelijke avond met muzikale omlijsting.

SV Delden hoopt dan ook veel toeschouwers te mogen begroeten op Sportpark de Mors!