De KNVB heeft  een tijdje geleden de indeling voor de districtsbeker in het amateurvoetbal bekendgemaakt. Daarin zijn SV Delden en Rood Zwart bij elkaar ingedeeld. Zo is er komend seizoen toch een stadsderby, ondanks dat we elkaar in de competitie niet treffen. Verder speelt Delden 1 een Hofderby tegen vv Twenthe en nog tegen Enter. Inmiddels is ook het programma van de bekerwedstrijden bekend.

De derby tegen Rood Zwart stond gepland op zondag 3 september. Omdat er die middag een bomvol programma is bij de Deldense Schutters Feesten en deze derby weer veel publiek zal trekken is er door het bestuur van de Schuttersvereniging aan beide clubs gevraagd de derby te verplaatsen. Omdat beide clubs de schuttersfeesten een warm hart toedragen is na goed onderling overleg besloten de derby te spelen op zaterdag 2 september om 17.00.

Zie hieronder het volledige speelschema van de bekerwedstrijden.