Goed nieuws voor onze jeugdafdeling! Sven Lutke Willink gaat de JO17-1 trainen en coachen in het nieuwe seizoen.

Sven speelt al vanaf de jongste jeugd bij onze club en is aanvoerder van ons eerste elftal. Hij heeft al vele jaren onze jongere jeugd van training voorzien. Sinds een aantal jaren is hij trainer bij de Twentsche voetbalschool. Daarnaast is hij in de afrondende fase van een HBO studie leraar lichamelijke opvoeding en loopt Sven stage bij FC Emmen O14. Een druk schema dus voor de zoon van Dinand en Janny, ook heel actief bij onze vereniging.

Sven vindt het leuk en uitdagend om van JO17-1 een hecht en leuk voetballend team te maken. Uiteraard hoort daar het plezier buiten de training en wedstrijd ook bij.

SV Delden wenst Sven, begeleiding en team JO17-1 veel succes en plezier het komende seizoen!