Zondag 21 mei, na afloop van de laatste wedstrijd van Delden 1, heeft Hans van Laarhoven bekend gemaakt zijn in november aflopende termijn als voorzitter niet te verlengen.

Hans had het bestuur onlangs aangegeven na jaren voorzitter te zijn geweest de voorzittershamer te willen overdragen, waarop binnen het huidige bestuur is gekeken naar mogelijke vervanging.

Het bestuur is verheugd te kunnen melden dat Carmen Brinkcate, momenteel algemeen bestuurslid, zich kandidaat heeft gesteld voor de voorzittersrol. Carmen is al jaren actief voor SV Delden, ook op bestuurlijk vlak, en wordt door het bestuur unaniem voorgedragen als kandidaat-voorzitter.

Daarmee ontstaat er tevens een vacature voor een nieuw bestuurslid om het bestuur weer voltallig te maken. We nodigen gegadigden van harte uit zich hiervoor te melden bij het bestuur. Een functieprofiel voor deze vacature volgt binnenkort.

Tijdens de aankomende Algemene Ledenvergadering in november kiezen de leden van SV Delden over de aanstelling van de nieuwe voorzitter en het nieuwe bestuurslid.

Aftredend voorzitter Hans (links) en kandidaat -voorzitter Carmen (rechts) tijdens de presentatie van het nieuwe uittenue bij de kampioensreceptie