Inloopochtend welpen en kabouters

zaterdag 23 september 2017 - 10:00 uur

Nu de scholen weer zijn begonnen is het ook weer tijd om lekker te gaan sporten. Ieder najaar houdt SV Delden een inloopochtend voor jongens en meisjes, die graag willen zien hoe zo’n zaterdagochtend bij onze club er uit ziet.

Daarom houden wij op zaterdag 23 september van 10:00 tot 12:00 uur weer een inloopochtend. Een van onze welpenteams speelt om 10:00 uur een thuiswedstrijd, aansluitend trainen de Kabouters om 11:00 uur. Je mag meteen meedoen met een training, alleen even sfeer proeven is natuurlijk ook prima.

Welpenvoetbal én Kabouterspelen

Naast het al bestaande Welpenvoetbal (5 en 6 jarigen) is SV Delden anderhalf jaar geleden gestart met Kabouterspelen voor 3 en 4 jarigen. Waarom kiezen wij voor “Kabouterspelen”? Het leeftijdsverschil tussen kinderen van 3 en ruim 6 jaar is groot. Door deze twee leeftijdsgroepen te splitsen komt ieder kind in de eigen leeftijdscategorie beter tot zijn/haar recht. Kat en muis, vliegtuigen, “schipper mag ik over varen” en een beetje leren voetballen kijken zijn de wekelijkse ingrediënten voor een zaterdagochtend Kaboutervoetbal. Wij vinden het in ieder geval een leuke manier om kennis te maken met voetbal én het verenigingsleven dat daarbij hoort. De Kabouters trainen iedere zaterdagochtend om 11:00 uur op sportpark de Mors.

“Welpenvoetbal”

SV Delden is al jaren één van de voorlopers met het aanbieden van welpenvoetbal voor kinderen tot 6 jaar. Samen met een aantal verenigingen in de regio spelen de welpen, ter voorbereiding op de gewone KNVB-competitie, een jaar lang in een eigen opgezette 4-tegen-4 competitie. De Welpen trainen iedere woensdagavond om 18:15 uur en zaterdags spelen zij wedstrijden 4-tegen-4 tegen andere verenigingen uit de regio.

Jeugd Onder 7 gratis lid

Onze leden jonger dan 7 jaar zijn gratis lid. Ook krijgt iedere nieuwe deelnemer bij de Kabouters of Welpen een stempelkaart. Als je 10 stempels hebt krijg je een mooie voetbalmedaille met diploma.

Kleurwedstrijd

Print de kleurplaat en kleur hem mooi in. Lever hem in op zaterdag tussen 10:00 uur en 11:00 uur bij onze kantine op sportpark De Mors. Zorg wel dat je naam, leeftijd en een mail adres op de kleurplaat staat.

Locatie Sportpark De Mors
Contact Marc Brinkcate