Klik op de foto voor meer foto's

Afgelopen vrijdag vond de jaarlijkse SV Delden vrijwilligersavond plaats. Hét moment om onze vele vrijwilligers in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet van het afgelopen jaar!

Rond 19.30 uur verzamelden maar liefst rond de honderd blauwgelen zich bij onze hoofdsponsor Aparthotel Delden voor een gezellige avond. Na een kop koffie met wat lekkers opende voorzitter Carmen Brinkcate de avond. In haar korte toespraak bedankte zij alle mensen die zich in hun vrije tijd inzetten voor SV Delden. Want, zo gaf ze aan, je kunt nog zo goed of zo groot zijn, zonder vrijwilligers geen vereniging! Ook bedankte ze het Aparthotel voor hun fantastische sponsorschap en natuurlijk voor het mogen vieren van de vrijwilligersavond.

Na het officiële gedeelte ging jong en oud naar beneden om een paar uurtjes actief bezig te zijn. De fanatieke vrijwilligers gingen padellen, maar ook werd er volop gebowld op de nieuwe banen. Deze activiteit viel zo in de smaak dat er een wachtrij was tijdens de eerste ronde. Verder wilde menigeen een balletje slaan bij de indoorgolfbanen. Dat ging de een beter af dan de ander, maar dat mocht de pret niet drukken.

Tegen 22.00 uur verplaatste het feest zich weer naar boven en werd de avond voortgezet onder het genot van een hapje en drankje. Het was een gezellige boel en rond middernacht ging iedereen tevreden naar huis!