Klik op de foto voor meer foto's

Onder nog altijd tropische omstandigheden vond vandaag de jaarlijkse open dag op Sportpark de Mors plaats. Ouders en kinderen kregen de mogelijkheid om bij de deelnemende verenigingen rustig rond te kijken welke sport goed bij hem of haar past.

Al vroeg in de ochtend rolde de bal bij SV Delden met wedstrijden van de jeugdteams, die werden afgesloten met voetbalspellen op het hoofdveld.

Bij de training van de kabouters was het gezellig druk met veel bekende én nieuwe gezichten die kennis kwamen maken met voetballen bij SV Delden. Na een half uurtje lekker voetballen op het pupillenveldje was het tijd voor een drinkpauze, waarna de jongste jeugd aan de beurt was voor de voetbalspellen op het hoofdveld.

We kunnen weer terugkijken op een gezellige en sportieve open dag!