Klik op de foto voor meer foto's

Onder nog altijd warme omstandigheden vond zaterdag 15 augustus de jaarlijkse open dag op sportpark de Mors plaats. Ouders en kinderen kregen de mogelijkheid om bij de deelnemende verenigingen rustig rond te kijken welke sport goed bij hem of haar past én om een kijkje te nemen in de nieuwe sporthal.

Vanaf 10 uur rolde de bal op het hoofdveld van SV Delden. De kabouters en welpen beten het spits af met hun eerste training van het seizoen. Behalve de kinderen die lid zijn, waren er ook nieuwe jongens en meiden die direct mee deden. Een uur later was het de beurt aan de JO8 en JO9 teams om de skills te tonen aan de aanwezige ouders. Uiteraard werd er afgesloten met een partijtje, vakkundig begeleid door een aantal speelsters van SVO Twickel . Aan het einde van de ochtend werd er een leuke, gezonde traktatie uitgedeeld en genoot iedereen van een lekker waterijsje.

Kinderen die niet naar de Open Dag konden komen zijn zaterdag 22 augustus opnieuw van harte welkom bij een vriendjes- en vriendinnenochtend:
- Welpen (6 en 7 jaar): 9:00 – 10:00
- Kabouters (3 tot 6 jaar): 10:00 – 11:00
Jongens én natuurlijk meisjes kunnen nog een keer zien hoe een zaterdagochtend bij SV Delden eruit ziet.

Bijzonder dit jaar was dat alle belangstellenden de mogelijkheid kregen het in aanbouw zijnde Sportpark de Mors van binnen te bezichtigen. Vrijwilligers van Korfbalvereniging D.K.V. Zwart Wit, DHV, Volleybalvereniging Devoc, SBR en SV Delden zorgden ervoor dat bezoekers veilig de looproute konden volgen en uitgebreid werden geïnformeerd. In de hal werden videobeelden getoond met een impressie van het prachtige eindresultaat, dat al steeds beter zichtbaar wordt. De rondleiding werd goed bezocht en erg positief ontvangen.