klik op de foto voor meer foto's

Zondag 27 mei hebben alle seniorenelftallen van SV Delden, samen met het dameselftal van SVO Twickel, samen met familieleden en samen met de trouwe supporters op feestelijke wijze het seizoen afgesloten. Zo'n 150 personen genoten van een prachtig zonovergoten en bovenal supergezellige dag.

De organisatie van deze 'super-zondag-familie-dag' had het pupillenveld omgetoverd tot een blauw-geel feestterrein, met, van jong tot oud, voor elk wat wils. De jongste jeugd kon prima uit de voeten op het springkussen en vermaakte zich, net als de ouderen trouwens, uitstekend met het ruim aanwezige water en de waterpistolen.

Enthousiaste vrijwilligers verzorgden de catering: volop te drinken en daarnaast twee super-spiezen die bijzonder in de smaak vielen. Om het helemaal af te maken: onze eigen jeugdspeler DJ Jelmex zorgde voor een topsfeer, tijdens de warming-up van het eerste elftal en later ook bij de afterparty op het feestterrein.

Voor wie het gemist heeft én voor wie nog even wil nagenieten van de grandioze afsluiting van het senioren-voetbal-seizoen 2017-2018: de leukste foto's hebben we samengevoegd tot bijgaande sfeerreportage.