Open Dag 2005 - deel 2 (1)
27 augustus 2005

Het middagprogramma van de Open Dag bestaat uit twee bekerwedstrijden.
Als eerste is het nieuwbakken A-elftal aan de beurt. Tegenstander is TVC'28 uit Tubbergen.
Het commentaar bij de beelden is van Colin Neuber.

"Thuis, mooi weertje erbij en lekker speelveld. We begonnen goed, zetten een paar goede aanvallen op maar benutte de kansen niet. En ja hoor, als wij het niet afmaken de tegenstander wel. Bart werd met een stift gepasseerd en we liepen weer achter de feiten aan, 0-1 achter. Onze goal hing in de lucht, en daar kwam die dan ook vlak naar de openingstreffer. De corner van Coen waarna uit de rebound de bal bij Jelmer kwam en hij hem via de onderkant van de lat binnenschoot. 1-1, Maar weer niet veel later, in een bijna zelfde aanval en de stift scoorde TVC de 1-2.
Gelukkig was er alweer een goed opgezette aanval en bracht Frank de score en tevens ruststand terug op 2-2."

.

"We bleven gewoon lekker voetballen en dat werd beloond. Na een goede pass van Ruben, was Colin sneller bij de bal dan de keeper en al botsend met de keeper zette hij Delden op voorsprong, 3-2."

"Wij konden de voorsprong niet behouden, zelfs niet met Ivo in de goal die nadat Bart geel had gekregen en door die actie zelf geblesseerd was geraakt Bart moest vervangen."

"We moesten helaas nog 2 goals incasseren. Het was misschien pas de 2e wedstrijd, maar er had wel een winst in gezeten, maar helaas."

Na het A-elftal is het de beurt aan Delden 1,
voor de bekerwedstrijd tegen Sportlust Glanerbrug.

Grensrechter Jaap ziet Delden 1 voor rust tot scoren komen...

...maar even later moet ook Tom Sueters vissen - toch een merkwaardige hobby voor een doelman.

Na rust ziet talent J.W.K. (11) Daniël de tweede treffer voor Delden binnenschieten.
Het zal echter niet genoeg zijn. Na twee keer drie kwartier prijkt er een 2-3 eindstand op het scorebord.

Ondanks de twee verloren bekerwedstrijden, kan S.V. Delden terugkijken op een geslaagde Open Dag,
en vol vertrouwen vooruitkijken naar het nieuwe seizoen. We zijn er klaar voor!

terug naar deel 1: opening en zeskamp