Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Laatste inloopdag seizoen '09 - '10
(9 juni 2010)

De eerste 4 inloopmiddagen is buiten verwachting verlopen. Vooral de eerste middag was een topper met maar liefst 46 deelnemertjes. Ook de volgende middagen was de opkomst buiten verwachting. De laatste middag (9 juni j.l.) werd binnen in het clubhuis afgewerkt, dit i.v.m. het slechte. weer. Onder leiding van opperstalmeesteres Sanne Oonk werd er door de deelnemertjes bingo gespeeld waaraan leuke prijsjes verbonden waren. De middag werd afgesloten met het maken van een broodje gezond. Opperkok Esther Zwijnenberg hield hierop streng toezicht. Hieruit blijkt wel dat er ook binnen er genoeg vermaak voor de kinderen is. Tot op heden is nog niet bekend wanneer deze inloopmiddagen weer beginnen. Daarom wordt iedereen verzocht de website van onze vereniging en ook de kranten in de gaten te houden om te zien wanneer de eerste middag van het seizoen plaatsvindt. Tot slot wordt iedereen hartelijk bedankt die hebben meegewerkt om deze middagen tot een groot succes te maken. Ook wensen wij iedereen een hele fijne vakantie periode.

Bingo spelen

Gezonde snack maken.

Goed en gezond bezig !

Tafel dekken voor de pauze.

Sla is ook lekker.

Gezellig met z'n allen pauze.

Ryan Rezanejad winnaar van het gatenbord schieten, na vier weken.