Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

1e prijs voor F1 op het GFC Toernooi
(15 augustus 2009)

De eerste serieuze test voor het nieuwe F1. Na een training was de groep al heel hecht. Om 9.30 moesten we de eerste wedstrijd tegen GFC F2. Vanaf het begin ging het uitstekend ,samenspel en verspreiden over het veld het gebeurde allemaal! Ook het langs de flanken spelen ging onze jongens goed af. Al snel kwamen we op voorsprong door een mooi doelpunt van Ramon.(1:0) We bleven goed spelen en kregen nog kansen. Ramon wist vlak voor einde ,via een mooi schot, de eindstand op 2:0 te zettten. Wedstrijd nummer twee was tegen Bentelo F2,op papier de gevaarlijkste tegenstander. Bentelo had helaas voor hen niets in te brengen tegen dit F1. Maar Delden kwam niet tot scoren! Gelukkig hadden we Max nog en via een fraai afstandschot werd het toch nog 0:1. Deze wedstrijd iets meer samenspel en je wint met 0:5!! Wedstrijd nummer drie: Tegen Diepenheim F2, wedstrijd verliep stroef maar we wisten op voorsprong te komen door onze Thijn,die de bal fraai binnen werkte. Al na gelang de wedstrijd krgen we toch verschillende kansen. Gijs maakte er uiteindelijk 2:0 van door een mooie eenmansactie helemaal naar de goal en wist het fraai af te ronden. Omdat we alle wedstrijden hadden gewonnen gingen we er met de eerte prijs van door!!!