Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Meiden D7-Toernooi
(2 juni 2012)

Zaterdag 2 juni jl. werd er op ons veld het jaarlijkse Meiden-D7-toernooi gehouden. Aan dit toernooi deden acht meidenteamns mee die uitkomen in de 7 x 7 competitie van de D-groep.

Onder leiding van de de toernooicommissie en gelukkig onder goede weersomstandigheden werden de poulewedstrijden vlotjes afgewerkt. Na deze wedstrijden stonden de volgende halve finalisten vast:: < Hoeve Vooruit> < Eilermark> < BVV Borne en SV Delden>.

Uiteindelijk werd Hoeve Vooruit de winnaar van het toernooi want het versloeg bekerhouder Borne in de finale met 1 - 0.

De organisatie kan terugkijken op een prima toernooi wat ook wel bleek uit de vele bedankjes van de deelnemers.

De bekers waar het deze dag allemaal om draait

Tussen de wedstrijden door lekker even schommelen

...of smsen