Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Karaoke-avond
(19 september 2008)

SV Delden heeft vrijdag 19 september een uitermate gezellige karaoke-avond beleefd. In een uitgelaten sfeer in het clubhuis deden vele zangers en zangeressen een gooi naar de prijzen.
De jury en het publiek waren na afloop eensluidend in hun oordeel: de familie Neuber herbergt de beste zangers van SV Delden. Vader John won, met het gevoelige 'You'll never walk alone', de publieksprijs voor het best gezongen lied. Zoon Colin won in dezelfde categorie de juryprijs, met het -zo mogelijk nog gevoeliger- 'Dust in the wind'.
Een knappe prestatie van de heren Neuber, want -hoewel de opkomst van enkele elftallen wat tegenviel- was de concurrentie op deze karaoke-avond bepaald niet mals. Nadat voorzitter Hans van Laarhoven en jeugd-voorzitter Jos Eijsink met 'Take me home, country roads' de toon hadden gezet, waren het vooral de jeugdige dames- en heren-senioren die bezit namen van de bühne en de microfoons.
De barmedewerkers van buurman DHV zorgden ervoor dat de kelen steeds beter gesmeerd raakten en bijgevolg dat gaandeweg de avond de drempel naar het podium steeds lager werd. De DJ's van de K&N drive-in show zorgden op hun beurt voor voldoende variatie in de optredens. Met name bij de vlottere nummers toonde het publiek zich dolenthousiast, en het duurde dan ook niet lang voordat in het clubhuis spontaan de eerste polonaise werd ingezet.
De stemming bereikte een hoogtepunt bij de bekendmaking van de winnaars in de diverse categorieën. De organisatoren Janny Lutke Willink en Sanne Rodermond hadden voor een verrassend prijzenpakket gezorgd, dat bij zowel artiesten als publiek zeer in de smaak viel. Ook na de prijsuitreiking was er nog even tijd voor enig vocaal geweld, met het onvermijdelijke 'We gaan beginnen...' als paradoxale afsluiter.

Bij deze nogmaals dank richting de dames van de organisatie, de vrijwilligers van handbalvereniging DHV, C&S licht en geluid, en K&N drive-in show -Frank en Niek van Geenen- die samen met de artiesten vakkundig een zeer onderhoudend avondvullend programma uit de mouw wisten te schudden. Gaan we vaker doen!

Publieksprijzen:

Best gezongen lied: You'll never walk alone. John Neuber wint het vaar/zwem-pakket.

Beste act: 's Nachts na tweeën. Wim en Jan Holterman winnen het kleipakket.

Meest vals gezongen: Baby one more time. Rob Zomerdijk en Michel ter Horst winnen het puzzelpakket.

Prijzen van de vakjury:

Best gezongen lied: Dust in the wind. Colin Neuber wint de waardebon 'meehelpen met de maandagavond schoonmaakploeg'.

Beste act: Dr. Bernhard. Timo Gerritsjans wint de waardebon 'lijnen kalken op het hoofdveld o.l.v. G. Holterman'

Meest vals gezongen lied: Niet of nooit geweest. Tim Steentjes wint de waardebon 'kantinedienst op een drukke zondagmiddag'.

De winnaars van de prijzen van de vakjury hebben alle drie in de loop van oktober hun waardebonnen verzilverd.
Heren, nogmaals van harte gefeliciteerd!