SV Delden heeft de eerste prijs in de wacht gesleept in de verkiezing voor "Het beste idee van..." Deze verkiezing werd georganiseerd door de Rabobank Centraal Twente. Alle leden van de Rabobank hebben de afgelopen weken hun stem uit kunnen brengen op een van de ideeën die eerder al door de ledenraad van de bank waren geselecteerd.

Tijdens de ledenbijeenkomst op 5 november in het Rabotheater in Hengelo werd bekend gemaakt dat in de afdeling Hof van Twente de meeste stemmen zijn uitgebracht op het idee van SV Delden. "Het beste idee van Hof van Twente" is om maandelijks een Teenage Party te organiseren voor de Deldense jeugd van 10 tot 16 jaar. Het doel is om een uitgaansmogelijkheid te bieden waar de jongeren - alcoholvrij - kunnen genieten van muziek en optredens en waar ze ook zelf hun eigen talenten kunnen ontdekken en ontwikkelen. Bovendien kan tijdens de Teenage Party op verschillende terreinen voorlichting aan de jeugd worden gegeven en kan de onderlinge binding en de binding met Stad Delden worden versterkt. Met de eerste plaats in deze verkiezing, waaraan een geldbedrag van maar liefst 12.500 euro is verbonden, kan SV Delden verder invulling gaan geven aan deze ambitieuze plannen.

Bij deze willen we iedereen bedanken die op de Teenage Party Delden heeft gestemd. Natuurlijk willen we ook alle leden die zich voor dit idee hebben ingezet van harte feliciteren met dit fantastische resultaat. Proficiat en succes met het verder uitbreiden van de Teenage Party Delden.