SV Delden 1 heeft zondag 29 april nipt gewonnen van Bredevoort. Het uitduel eindigde in 1-2. Halverwege de wedstrijd keken de mannen van trainer Wouter Kwakkenbos nog tegen een 1-0 achterstand aan.

SV Delden begon zwak en ongeïnspireerd aan de wedstrijd in Bredevoort. Na ongeveer een half uur spelen kwam de thuisploeg op 1-0 en dat was op dat moment meer dan verdiend. Het bleek ook de ruststand. Na de pauze kwam SV Delden beter uit de startblokken en ging op zoek naar de gelijkmaker. Deze viel na een uur spelen en kwam op naam van Ruben Diele. Vijf minuten later viel ook de 1-2. Dit keer zorgde Scott Wold voor de treffer. De 2-1 werd uiteindelijk redelijk eenvoudig over de eindstreep getrokken.