Silvia Dijkman stopt aan einde voetbalseizoen, opvolgsters staan klaar.

Na zich vijf jaar vol overgave voor de jeugd ingezet te hebben, stopt Silvia Dijkman aan het einde van dit seizoen met haar rol binnen de jeugdcommissie van SV Delden.

Silvia hielp jaren met de organisatie rondom activiteiten voor alle jeugdteams. Onder andere Paaseieren zoeken, Sinterklaas, toernooien, teamuitjes en het regelen van kampioensmedailles zijn een kleine greep uit de taken die aan haar toevertrouwd waren. Als afsluiter gaat Silvia nog één keer het jeugdkamp organiseren, daarna zwaait ze af in de jeugdcommissie.

Uitbreiding jeugdcommissie

Sinds begin april zijn een drietal enthousiaste voetbalmoeders bereid gevonden de taken van Silvia over te nemen; Cindy Ottink, Maartje Fisscher en Susan Ottenschot gaan samen invulling geven aan de activiteiten voor de jeugd. De dames, met voetballende kinderen bij de Kabouters, Welpen en JO8, zullen de komende tijd door Silvia bijgepraat worden.

Namens alle jeugdleden heten we Cindy, Maartje en Susan welkom bij de club.