De nieuwe presentatiegids van SV Delden is uit! Het thema van deze presentatiegids, de negende in successie alweer, is sponsoring. Zaterdag 14 april heeft voorzitter Hans van Laarhoven het eerste exemplaar van de nieuwe gids uitgereikt aan onze hoofdsponsor Aparthotel Delden.

De komende tijd zal de presentatiegids, ook dit jaar weer mede tot stand gekomen dankzij de welwillende medewerking van Drukkerij Unaniem Hofweekblad, worden verspreid onder alle leden van SV Delden, alle leden van het Hart van Delden, alle sponsors van SV Delden en verschillende verenigingen en instanties in de gemeente Hof van Twente.

In april is bovendien het eerste clubblad van dit seizoen verschenen. Alle leden van SV Delden en Hart van Delden kunnen ook deze nieuwste editie van 'n Möspraot binnenkort in de bus verwachten. We wensen iedereen veel leesplezier.