Na jaren van trouwe dienst als jeugdsecretaris heeft Henk ter Hofsté aangegeven dit jaar definitief met het secretariaat te willen stoppen. De afgelopen maanden heeft Henk zijn taken in de jeugdcommissie overgedragen aan Marc Brinkcate. Alle correspondentie rondom de jeugd van SV Delden en over de jeugdwedstrijden zal nu dan ook via Marc verlopen. De mail kan nog steeds naar hetzelfde adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het stoppen van Henk als jeugdsecretaris hebben we bij SV Delden niet ongemerkt voorbij laten gaan. Tijdens de Algemene Ledenvergadering in november kreeg Henk uit handen van het bestuur een bloemetje en een dinerbon. Henk, bedankt voor al jouw inzet door de jaren heen. We vertrouwen erop dat je ons de komende tijd nog wel eens met raad en daad terzijde zult staan.