SV Delden 1 heeft op zondag een punt overgehouden aan de ontmoeting met koploper Rietmolen. Het duel eindigde in 2-2. SV Delden leek lang op weg naar de zege, maar kreeg in het laatste kwartier twee tegentreffers om de oren, waardoor er genoegen genomen moest worden met een gelijkspel. De ploeg van Wouter Kwakkenbos behoudt wel haar ongeslagen status.

SV Delden begon zoals vaker dit seizoen erg sterk aan de wedstrijd. Al in de eerste minuut kreeg Sven Wold een enorme kans om de score te openen. Hij zag zijn inzet echter worden gekeerd door de doelman van Rietmolen. In de 10e minuut was het weer bijna raak, maar ook nu ontbrak het SV Delden aan geluk. De treffer viel uiteindelijk toch. Scott Wold reageerde goed op een voorzet en bracht zo de verdiende voorsprong op het scorebord. In de eerste helft werd er verder niet meer gescoord.

Na de pauze ging SV Delden door waar het gebleven was. De eerste mogelijkheden dienden zich alweer snel aan en in de 55e minuut viel de 0-2. Dit keer was het Sven Wold die scoorde na een diepe bal van Sven Lutke Willink. Rietmolen nam na de treffer meer risico en kwam ook beter in de wedstrijd. De blauw-gelen leken aanvankelijk stand te houden, maar in de 75e minuut viel toch de aansluitingstreffer. Een spannende slotfase was het gevolg. Uiteindelijk had SV Delden het aan zichzelf te wijten dat de zege niet over de streep werd getrokken. Een enorm misverstand in de Deldense defensie zorgde ervoor dat Rietmolen de gelijkmaker in de 85e minuut op een presenteerblaadje kreeg aangereikt. Dit bleek ook de eindstand: 2-2.