Donderdag 21 september bereikte ons het droeve bericht dat Wolfram Arnthof is overleden. Wolfram, die in de zestiger jaren furore had gemaakt als verdediger bij Heracles, kwam in 2001 als jeugdtrainer bij SV Delden en was daarna tot 2004 trainer van ons tweede elftal.

We hebben Wolfram, door de spelers ook wel 'Annie' genoemd, in die tijd leren kennen als een sympathieke, enthousiaste en deskundige trainer, die bovendien nog steeds zeer sportief was. Op de training deed Wolfram, destijds de zestig al gepasseerd, zelf nog volop mee, waarbij hij de veel jongere spelers regelmatig te slim af was.

Namens alle leden van SV Delden wensen we Waltraud, de kinderen en de kleinkinderen veel sterkte dit verlies te dragen.

Bestuur SV Delden

archieffoto: SV Delden 2 seizoen 2002-2003; links vooraan trainer Wolfram Arnthof