Woensdagavond 1 februari hebben de leden van SV Delden gestemd over de toekomst van SV Delden in relatie tot sportpark De Mors. Inzet was de vraag of de leden de toekomstige plannen voor een multifunctioneel sportpark zien zitten. Vooraf waren er informatiebijeenkomsten gehouden om alle leden voldoende te informeren en alle vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden.

Meer dan de helft van de leden hebben gebruikt gemaakt van de mogelijkheid om te stemmen. In totaal hebben 191 leden gestemd. Hiervan hebben 189 leden voor gestemd, er was één blanco stem en één tegenstem.

De enorme opkomst geeft aan dat de betrokkenheid van de leden bij SV Delden groot is. Bovendien blijkt wel hoezeer de toekomstplannen verenigingsbreed leven onder de leden van SV Delden.

Het bestuur ziet in de grote opkomst en de positieve uitslag een goed fundament om samen met de andere partijen in de stuurgroep De Mors de verdere ontwikkelingen voor een multifunctionele voorziening op Sportpark De Mors vorm te geven.