Bestuursmededelingen naar aanleiding van de bestuursvergadering in september:
- oproep deelname opleiding AED & reanimatie (aanmelden vóór 15 oktober)
- informatie over de barcommissie
- structuur jeugdcommissie en technische commissie
- stand van zaken Sportpark De Mors
- aankondiging 93e Algemene Ledenvergadering

AED & Reanimatie opleiding

Op Sportpark De Mors, in de directe omgeving van ons clubgebouw, zijn drie AED apparaten beschikbaar: bij de tennisvereniging, bij Camping Mooi Delden en ook bij Aparthotel Delden. Om die reden is het, ook naar het oordeel van de stiching Hart voor Delden, voor SV Delden niet nodig om een eigen AED apparaat aan te schaffen. Wat zeker voor onze vereniging wél nodig is, is een aantal leden die worden opgeleid om het AED apparaat te bedienen en reanimatie toe te passen.
Enkele (bestuurs)leden hebben zich hiervoor al aangemeld. De opleiding wordt gratis verzorgd door de Stichting Hart voor Delden. Na twee avonden training kun je een AED apparaat bedienen en weet je hoe je moet reanimeren. Na deze opleidingsavonden word je aangemeld in een gezamenlijke groep binnen Stad Delden. Zodra er een oproep komt om te reanimeren, wordt deze melding doorgestuurd naar alle leden van deze groep. Degene die het dichtst in de buurt is, komt dan in actie.
Heb je interesse om deel te nemen aan de twee instructieavonden, meld je dan aan vóór 15 oktober bij Annemieke Visser (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Barcommissie

Aan het einde van het seizoen 2015/2016 is de barcommissie van SV Delden uitgedund. Dit betekende dat we hard op zoek moesten naar nieuwe commissieleden. Onder leiding van Annemieke Visser en met assistentie van de blijvende commissieleden, Henk ter Hofsté en Janny Lutke Willink, hebben we voor komende periode het zo goed mogelijk trachten te organiseren.
De huidige commissie bestaat uit Ivo Otten, Han Vaanholt, Angelique Neuber, Janny Lutke Willink, Henk ter Hofsté en Annemieke Visser. Met deze groep, veel afstemming en overleg staat er een stevige bezetting op zaterdag en zondag en kunnen we een goed assortiment aanbieden.

Structuur jeugdcommissie en technische commissie

Vlak voor de zomer heeft jeugdvoorzitter Jos Eijsink aangegeven te stoppen met zijn taken binnen het bestuur en de jeugdcommissie. Samen met enkele andere wijzigingen binnen de jeugdcommissie en de technische commissie heeft deze mededeling de overige bestuursleden ertoe aangezet om de structuur van het bestuur en de genoemde commissies nader onder de loep te nemen. Zij worden hierin begeleid door een afgevaardigde van de KNVB om te komen tot een eigentijds bestuur en commissies.

Stand van zaken Sportpark De Mors

De stuurgroep De Mors heeft de afgelopen maanden verder verkend wat de mogelijkheden zijn voor toekomstige samenwerking op Sportpark De Mors. Inmiddels is ook de gemeente Hof van Twente betrokken bij deze verkenning. Dinsdag 11 oktober geven de gemeente en de stuurgroep in Stadscentrum het Parochiehuis een toeliching op de huidige stand van zaken. Voor deze informatieavond zijn ook de leden van SV Delden van harte uitgenodigd (klik hier). Het bestuur van SV Delden zal de leden daarnaast ook in onze eigen Algemene Ledenvergadering, op donderdag 17 nobember, nader informeren over de mogelijke toekomstplannen.

93e Algemene Ledenvergadering Sportvereniging 'Delden'

Noteer alvast in uw agenda:

- donderdagavond 17 november: 93e Algemene Ledenvergadering

- locatie: trefhook 'n Mös

- aanvang 20:30 uur

De uitnodiging en de agenda voor deze vergadering zult u binnenkort ontvangen. Nadere informatie bij secretaris Annemieke Visser (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).