Zaterdagavond 10 september heeft de selectie van SV Delden afscheid genomen van Han Vaanholt en Hans van Laarhoven. Han Vaanholt is gestopt als leider van SV Delden 1 en Hans van Laarhoven is gestopt als verzorger van SV Delden 1.

Klokslag acht uur was het verzamelen in Sportcafé De Boemel, waar de selectie met vijfentwintig man sterk de eerste helft van FC Twente heeft gekeken. In de rust van de wedstrijd heeft aanvoerder Niek Boerboom een dankwoordje gedaan namens de selectie. Tevens zijn hierbij cadeaus overhandigd in de vorm van een dinerbon van het Witte Paard en een gesigneerd wedstrijdshirt door de selectie.

Na dit officiële gedeelte was er onder het genot van een hapje en een drankje voldoende gelegenheid om terug te blikken op de voorbije seizoenen bij het eerste elftal. Vanzelfsprekend werd er in een opperbeste sfeer ook volop gespeculeerd over de kansen van SV Delden 1 in de nieuwe competitie en daarmee bleef het nog lang gezellig in De Boemel.