SV Delden heeft zaterdag 2 juli deelgenomen aan de Family Fair van de jubilerende Lions Club Delden. Doel van de Fair was geld in te zamelen voor stichting Hart voor Delden, die zelf ook aanwezig waren op de Family Fair en demonstraties verzorgden met de AED.

Voor SV Delden was het een mooie gelegenheid zich te presenteren aan het Deldense publiek. Veel kinderen kwamen gewoon een potje voetballen op het uitgezette voetbalveld of schoten op het gatenbord. Bij het gatenbord was Bram Averdijk de beste schutter van de dag en wint daarmee een mooie bal.

Dankzij een grote groep vrijwilligers kijkt SV Delden terug op een hele leuke middag en bedankt de Lions Club Delden voor de prima organisatie. Wij hopen op een vervolg van deze Fair.