Klik op de foto voor meer foto's.

Afgelopen zaterdag heeft het C1 elftal afscheid genomen van trainer Henk Drenth. Enige tijd geleden had Henk aangegeven bij SV Delden om een stapje terug te doen en vaker bij moeder de vrouw aan de keukentafel te zitten in plaats van trainingen voorbereiden.

Na het geslaagde C en D toernooi had het C1 team van SV Delden bij wijze van verassing een BBQ georganiseerd voor Henk. Daarnaast kreeg Henk van het team een heuse beker die ondanks jaren noeste training en arbeid niet in een competitie gewonnen was. Bekers heeft het team wel gewonnen tijdens toernooien. Zo heeft Henk vorig jaar in Haarlem zijn team nog door een loodzware poule weten te loodsen met de eerste plaats als ultieme overwinning.

Het team had naast een beker ook een mooi gedicht voor Henk gemaakt. Als verassing was zijn vrouw in het geheim uitgenodigd die vanuit de club een prachtige bos bloemen in ontvangst mocht nemen.

Na jaren gezamenlijk getraind te hebben was dit een mooie en smaakvolle afsluiting van het 'tijdperk Henk' zoals de spelers dit noemen.