Klik op de foto voor meer foto's.

Afgelopen zaterdag 28 mei organiseerde SV Delden voor het eerst een C en D toernooi. Ondanks alle weerswaarschuwingen was het een perfecte voetbaldag onder een milde zon met een sportieve en ontspannen sfeer.

Het toernooi begon 's ochtends met de D elftallen waarna rond het middaguur de C elftallen hun opwachting maakten. In een onderlinge sportieve strijd streden ON, BSC Unisson, GFC, Bon Boys, Hengelo, Rood Zwart, NEO, Enter, WVV34 en uiteraard SV Delden om de bekers.

De C competitie bestond uit twee poules. Poule a is gewonnen door Bon Boys C2 en de B poule is gewonnen door WVV C1. De D competitie is gewonnen door BCS Unisson.

Voor alle teams waren er broodjes knakworst en ranja. Bovendien kreeg ieder team een beker mee naar huis. Naast het kunstgrasveld werd er ook op de perfect onderhouden grasvelden gespeeld die er als een biljartlaken bijlagen.

Om alle wedstrijden in goede banen te leiden stond er een groep scheidsrechters van verschillende verenigingen klaar die geheel belangeloos hebben gefloten. De toernooileiding wil dan ook iedereen bedanken die een steentje heeft bijgedragen om dit ontspannen toernooi tot een succes te maken.