Elke thuiswedstrijd van het eerste elftal bij SV Delden is er een pupil van de week. Afgelopen week ontvingen we een leuk stukje van de moeder van Hugo van der Kolk die op zondag 13 maart pupil van de week was.

Onze zoon Hugo van der Kolk was zondag 13 maart pupil van de week. Hugo is 9 jaar en speelt in F1. Na een beker ranja en gehuld in het 'pupil van de week' shirt liep hij met de spelers van SV Delden 1 het veld op, wat uiteraard ontzettend leuk is. Hij mocht de wedstrijd openen door een doelpunt te maken bij de tegenstander Phenix. Vanuit de dug-out heeft hij de wedstrijd gevolgd en enkele tips gevraagd bij de reserve spelers. SV Delden heeft de wedstrijd gewonnen met 4-2. Na afloop stond er een lekker portie patat klaar en ontving hij nog een leuke attentie. Alles was prima geregeld en verzorgd, SV Delden bedankt.

Zoals Hugo zelf zei:"het was een hele leuke middag".