SV Delden 1 heeft zondag 20 maart de wedstrijd tegen DTC'07 verloren. In Tilligte waren de eerste kansen voor SV Delden, maar was het de thuisploeg die na dertien minuten op voorsprong kwam. Een corner werd bij de tweede paal hard binnengekopt: 1-0. Het spel in de eerste helft was van beide kanten niet goed, maar SV Delden kwam na een half uur spelen wel langszij. Een schot van Timo Gerritsjans vanaf de rand van het strafschopgebied paste precies in de linkerbovenhoek: 1-1.

Na rust kwam DTC'07 scherper uit de kleedkamer dan SV Delden. Binnen vijf minuten kwam de thuisploeg alweer op voorsprong: een welgeplaatste vrije trap bleef buiten bereik van doelman Ivo Otten: 2-1. Dit was voor SV Delden het startsein voor een offensief, dat na een uur spelen opnieuw de gelijkmaker opleverde. Een voorzet van Coen Witteveen en een korte kaats van Sven Wold stelde opnieuw Timo Gerritsjans in staat om van dichtbij de 2-2 aan te tekenen.

SV Delden was in deze fase gevaarlijker dan DTC'07. Even leek het er op dat de ploeg van Harold Oude Veldhuis met een positief resultaat huiswaarts zou keren, maar niets was minder waar. DTC'07 toonde zich in het resterende half uur scherper in de duels en stelde uiteindelijk verdiend de drie punten veilig. Een rake kopbal, een kwartier voor tijd, betekende de 3-2 en halfslachtig verdedigen in de laatste minuut - tekenend voor het slot van de wedstrijd  - leidde de laatste treffer van DTC'07 in: 4-2.