klik op de foto voor meer foto's

De nieuwe presentatiegids van SV Delden is uit! Het thema van deze presentatiegids, de zevende in successie alweer, is 'de jeugd van SV Delden'. De jeugdafdeling van SV Delden bloeit als nooit tevoren en dit seizoen heeft de redactie van de gids dan ook geprobeerd recht te doen aan alle vrijwilligers die zich week in week uit met hart en ziel inzetten voor onze jeugdspelers. Verschillende aspecten van het jeugdvoetbal bij SV Delden worden belicht en natuurlijk komen ook de jeugdspelers zelf volop aan het woord.

De eerste twee exemplaren van de nieuwe presentatiegids zijn maandag 7 maart uitgereikt, aan het oudste en aan het jongste lid van SV Delden. Voorzitter Hans van Laarhoven overhandigde de eerste gids aan erevoorzitter Gerrit Seppenwoolde, met 80 jaar nog steeds volop actief binnen de vereniging, onder andere als redactielid van het clubblad en de presentatiegids. Het tweede exemplaar was voor Michiel Brandt, speler bij de welpen van SV Delden, en met 5 jaar en ruim 4 maanden nipt het jongste lid van de vereniging.

De komende tijd zal de gids, mede tot stand gekomen dankzij de welwillende medewerking van Drukkerij Unaniem, worden verspreid onder alle leden van SV Delden, alle leden van het Hart van Delden, alle sponsors van SV Delden en verschillende verenigingen en instanties in de gemeente Hof van Twente. We wensen iedereen veel leesplezier.