Aanmeldingen

Aanmelding kan online (klik hier) of via een aanmeldingsformulier.

Aanmeldingsformulieren zijn verkrijgbaar:

• via de website – klik hier
  • in het clubgebouw

Aanmeldingsformulieren kunnen worden ingeleverd bij:

ledenadminstratie
Ilse Woolderink

Weegbree 32
7491 LJ Delden

Indien ouder dan 17 jaar dient een kopie identiteitsbewijs te worden ingeleverd bij de ledenadministratie.

Doorgeven adreswijzigingen

Adreswijzigingen dient men z.s.m. door te geven aan de ledenadministratie.

Ook gewijzigde telefoonnummers en e-mail-adressen dient men z.s.m. door te geven.

Beëindiging lidmaatschap

Beëindiging lidmaatschap: schriftelijk bij de ledenadministratie vóór 31 mei.

In geval van tussentijdse opzegging wordt voor het lopende kwartaal de normale contributie geïnd. Vanaf het daarop volgende kwartaal wordt, tot uiterlijk 31 mei, het lidmaatschap omgezet naar ‘rustend lid’. Rustende / steunende leden betalen een lagere contributie en hebben geen deelname aan de competitie.

Contributie per maand

Voor de leden van SV Delden geldt in de verschillende categorieën de volgende contributie:

senioren  € 15,00
 senioren 35+ en 45+  €   7,50
 jeugd onder 19  € 11,00
 jeugd onder 17  €   7,00
 jeugd onder 11  €   6,50
 jeugd onder 7
- welpen (5-6 jaar)
- kabouters (3-4 jaar
 gratis (*)
 steunende leden  €  6,00

(*) Welpen en kabouters

Leden jonger dan 7 jaar zijn gratis lid. Iedere nieuwe deelnemer bij de kabouters of welpen krijgt een stempelkaart. Bij 10 stempels krijgt de kabouter of welp een voetbalmedaille met voetbaldiploma.

Zodra een welp mee gaat doen aan de 4-tegen-4 regiocompetitie dan moet hij/zij wel een aanmeldingsformulier invullen, maar hij/zij is tot 7 jaar nog geen contributie verschuldigd.

Rekeningnummer

rekeningnummer SV Delden