informatie december 2017

Voor wie en waarom

De SV Delden clubkaart is voor

Ook de partner en de gezinsleden van de pashouder kunnen gebruik maken van de clubkaart. Zie hiervoor onderstaande voorwaarden – klik hier.

De SV Delden clubkaart geeft recht op

De uitgifte en inname van de SV Delden clubkaart wordt verzorgd door de ledenadministratie van SV Delden – klik hier.

Thuiswedstrijden SV Delden 1

De SV Delden clubkaart geeft recht op gratis toegang bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal, niet bij de uitwedstrijden.

Voor het wedstrijdprogramma van SV Delden 1 – klik hier.

Eurosport Borne

De SV Delden clubkaart wordt gesponsord door Eurosport Borne.

Op vertoon van de kaart krijgt de pashouder korting op aankopen bij Eurosport Borne – klik hier.

Zie onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden

Voor het gebruik van de SV Delden clubkaart gelden de volgende voorwaarden:

Pashouder, partner en gezinsleden

1. De clubkaart kan door de pashouder gebruikt worden:
    • als toegangsbewijs voor thuiswedstrijden van SV Delden 1;
    • voor het verkrijgen van korting op aankopen bij Eurosport Borne.
  2. Ook de partner en de gezinsleden van de pashouder kunnen op vertoon van de pas:
    • gratis toegang krijgen tot thuiswedstrijden van SV Delden 1;
    • korting krijgen op aankopen bij Eurosport Borne.
  3. Afgezien van het voorgaande is de clubkaart een persoonlijke kaart.
    • De kaart kan niet worden overgedragen aan anderen dan de partner of een gezinslid van de pashouder.
    • Voor minderjarige leden geldt een ouder of verzorger als pashouder.

Geldigheidsduur, beëindiging lidmaatschap, diefstal of verlies

1. De clubkaart is geldig als toegangsbewijs tot het moment dat het bestuur van SV Delden hierover anders besluit.
    • Bij beëindiging van de geldigheid wordt de pashouder hierover ingelicht via email en via social media.
  2. De clubkaart is geldig als kortingspas tot het moment dat Eurosport Borne hierover anders besluit.
  3. Zolang de clubkaart geldig is, blijft de clubkaart eigendom van SV Delden.
    • Bij beëindiging van het lidmaatschap dient een geldige clubkaart te worden geretourneerd bij de ledenadministratie.
    • Bij diefstal of verlies van een geldige clubkaart dient de pashouder dit te melden bij de ledenadministratie.
    • SV Delden kan de kosten van een nieuwe clubkaart in rekening brengen bij de pashouder.

Wijzigingen

1. Afgezien van de geldigheidsduur kunnen de voorwaarden voor het gebruik van de clubkaart door het bestuur van SV Delden worden gewijzigd zonder berichtgeving via email of social media.
    • De actuele voorwaarden zijn terug te vinden op de website van SV Delden: www.svdelden.nl/info.