Business Club

Sinds 2014 kent SV Delden een Business Club als nieuwe optie om sponsorinkomsten te genereren. De meerwaarde voor bedrijven om onderdeel te zijn van de Business Club wordt behaald door het organiseren van leuke evenementen, waarbij in een informele setting aan het netwerk kan worden gewerkt.

De doelstelling is de Business Club uiteindelijk te laten bestaan uit 10 tot 15 leden. Nieuwe leden zijn van harte welkom.

Mocht u interesse hebben in het deel uitmaken van de Business Club van SV Delden of informatie hierover willen hebben, neemt u dan contact op met iemand van de sponsorcommissie of stuur een berichtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De Business Club leden

C&S Audiovisueel logo oaldershoes