Vrijwilligersavond

zaterdag 16 september 2017 - 20:00 uur

Feestavond vrijwilligers

Hallo vrijwilliger,

Om je te bedanken voor je inzet het afgelopen jaar binnen SV Delden organiseren we een feestavond voor alle vrijwilligers. Van bardienst tot trainer en van schoonmaak tot websitebeheerder, zonder jouw hulp hadden we er samen niet zo’n mooi jaar van kunnen maken.

Wanneer: zaterdag 16 september
Hoe laat: om 18.00 uur is er een korte fietstocht. Daarna is er vanaf 20.00 uur een gezellig samenzijn in de kantine met een hapje en een drankje!
Mocht je niet aan de fietstocht mee willen/ kunnen deelnemen ben je van harte welkom om 20.00 uur.
Waar: in de kantine van SV Delden
Voor wie: Voor alle vrijwilligers en hun partners

Let op: in sommige gezinnen zijn meerdere vrijwilligers met hetzelfde e-mail adres. De uitnodiging geldt in dit geval natuurlijk voor alle vrijwilligers binnen het gezin.

Om een inschatting te kunnen maken hoeveel mensen dit feestje mee komen vieren, willen we graag dat je je even aanmeldt via onderstaand emailadres.

We zien jullie graag op 16 september

Groeten van de feestcommissie